UPOWSZECHNIANIE INFORMACJI

 


czat


home


poczta

 
NAUCZYCIEL: mgr Sławomir Chrzanowski

System zarządzania informacją i jego cechy

 

Lekcja nr 6

Temat: System zarządzania informacją i jego cechy.

Profesjonalny system zarządzania powinien posiadać następujące cechy:

  • możliwość zarządzania przebiegiem spraw,
  • bezpieczeństwo przechowywania informacji,
  • łatwa kontrola miejsca pobytu dokumentu,
  • centralne składowanie dokumentów,
  • proste wyszukiwanie potrzebnych informacji,
  • umożliwienie dostępu do dokumentów i informacji wszystkim pracownikom organizacji, niezależnie od podziałów wynikających z lokalizacji (oddziały, filie, centrala) w jednym czasie,

Efektem działania systemu zarządzania informacją powinien być wzrost efektywności działania organizacji, zmniejszenie kosztów jej funkcjonowania, skrócenie czasu załatwiania spraw, itd.

Istnieje wiele programów systemów Zarządzania Informacją np. iDoc , Lotus Domino …

 

Copyright © by Sławomir Chrzanowski
All rights reserved