Cele
Uczeń potrafi: |
Poziom wymagań
/ocena/ |
|
Konieczne
/dopuszczająca/ |
Podstawowe
/dostateczna/ |
Rozszerzające
/dobra/ |
Dopełniające
/bardzo dobra/ |
|
|
P |
PP |
|
Redagować i zapisywać tekst |
X |
|
|
|
|
Operować zmianą czcionki, stylu,
rozmiaru, formatowania, wypunktowania i numerowania |
|
X |
|
|
|
Wykonywać operacje dyskowe w edytorze
tekstu |
X |
|
|
|
|
Ustawiać parametry strony, odstępy,
akapity, itp. |
|
X |
|
|
|
Posługiwać się operacjami blokowymi |
|
|
|
X |
|
Stosować tabele w edytorze tekstu |
|
|
X |
|
|
Używać formuł w tabelach |
|
|
X |
|
|
Układać rysunki w dokumencie |
|
X |
|
|
|
Wykreślać własne rysunki w dokumencie |
|
|
X |
|
|
Tworzyć wzory i symbole w dokumencie |
|
|
|
X |
|
Redagować dokumenty biurowe |
|
|
|
X |
|
Pracować z dokumentem długim |
|
|
|
X |
|
Drukować dokument |
X |
|
|
|
|
Charakteryzować przeznaczenie
korespondencji seryjnej |
X |
|
|
|
|
Tworzyć dokument główny korespondencji
seryjnej |
|
X |
|
|
|
Tworzyć bazę danych do korespondencji
seryjnej w prg Word |
|
|
X |
|
|
Łączyć nowy dokument z istniejącą bazą
danych |
|
|
|
X |
|
Łączyć nową bazę danych z istniejącym
dokumentem |
|
|
|
X |
|
Posługiwać się polami korespondencji
seryjnej i polami programu Word |
|
|
|
X |
|
Edytować i modyfikować formuły w
korespondencji seryjnej |
|
|
|
X |
|
Tworzyć formularze ekranowe |
|
X |
|
|
|
Rozsyłać i zbierać informacje z
formularzy ekranowych |
|
|
|
X |
|
Ustalać właściwości pól formularzy
ekranowych |
|
|
|
X |
|
Wykorzystywać bazy Access do
korespondencji seryjnej |
|
|
X |
|
|
Redagować dokumenty zawierające grafikę,
tekst i pola korespondencji seryjnej |
|
X |
|
|
|